Mål og politikker

Kvalitetspolitik

Frandsen El A/S vil løbende udvikle/forbedre og vedligeholde ISO 9001 systemet samt indfri kundernes forventninger til vore ydelser og leverancer i enhver henseende og derved skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen. Virksomheden ønsker at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.

Frandsen El A/S vil være lovmedholdelig.

Dette betyder, at virksomheden vil bestræbe sig på at:

  • Levere rette produkt til rette tid.
  • ·Arbejde på at opnå en høj grad af tilfredshed hos kunder og andre interessenter.
  • Ledelsen bidrager aktivt til at sikre den medarbejderuddannelse/-udvikling, som er nødvendig for at opfylde gældende politik og mål.
  • Opfylde alle relevante kundekrav og overholde alle myndighedskrav i forbindelse med opgaven.
  • ​Iværksætte forebyggende handlinger for at imødegå eventuelle afvigelser.​

Kvalitetsmål

Frandsen EL tilstræber at opnå følgende kvalitetsmål:

  • ​Ikke modtage mere end 0,5% reklamationer af den samlede opgavemængde.
  • 95% positiv besvarelse af kundetilfredshedskema.
  • Forbedrende tiltag skal alle styres i handlingsplan

​Frandsen El A/S

CVR: 25975693​

​Sydvestvej 53

2600 Glostrup​​

Højsletten 28

2730 Herlev.

​Tlf: 4343 3434

Vagttelefon: 27 53 73 60

E-mail: info@frandsen-el.dk​​​

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.